reklama

„Najlepší idú za nami“ alebo má to v oku

Ešte donedávna som v peňaženke nosieval študentskú kartu ISIC spojenú s platobnou kartou firmy- NAJLEPŠÍ IDÚ ZA NAMI. Bolo to praktické, 2 in 1. Môj život obšťastňovala technologická harmónia. Za skvelé služby som prichádzal iba o smiešnu almužničku v podobe 19 korún za mesačné vedenie účtu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
najlepší idú za nami
najlepší idú za nami (zdroj: mr. loggo)

Problémy nastali až zrušením preukážok ŽSR, preukážok na polovičnú cenu cestovného lístku. ISIC sa mal strčiť do terminálu, takej malej búdky zavesenej v budove školy a tá búdka mala iba potvrdiť a spracovať údaje o študentovi. Všetkým spolužiakom to vyšlo, iba mne nie. A nechcel som tak veľa. Len ako všetci „vlakári“ cestovať za polovicu! Na študijnom mi zvestovali, že sa môj ISIC nedá dobiť, pretože moji NAJLEPŠÍ nerozriešili problém s nejakými čipmi, ktoré karta obsahuje. Musel som si dať urobiť novú ISIC kartu, čo ma stálo štyri stovky! A navyše moji NAJLEPŠÍ chceli za zrušenie účtu 200 korún. Samozrejme ma uistili o tom, že na vine je škola! Moja banka má predsa všetko vysporiadané! A včera mojim NAJLEPŠÍM ublížil akýsi Zorro pomstiteľ. Z jednej košickej pobočky ulúpil toľko peňazí, koľko by stačilo na zrušenie účtov všetkých študentov na Slovensku. „Jánošík“ na úteku má ale problém! Videli ho totiž dve „pokurkujúce“ predavačky od vedľa. A jedna z nich to má, páni, NAOZAJ V OKU. Pri Zorrovom opise totiž sherlockovsky poznamenala: „Mal oblečenú čiernu mikinu s kapucňou, čiernu bomberku a bol asi...179 centimetrov vysoký.“ Ušúľal som sa pri telke: „ asi...179 centimetrov vysoký“! Nobelova cena za opis bude po prvýkrát udelená. Na Slovensku!Neviem či Zorro ujde pred Damoklovým mečom, neviem dokedy NAJLEPŠÍ budú chodiť ZA NAMI. Isté je len jedno, tá predavačka to má jednoducho V OKU!

Jozef  *gigi* Matz

Jozef *gigi* Matz

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skoro človek milión Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu