reklama

Neresta pre misionára /paródia na lásku/

Skutočná láska existuje! Iba so mnou ju môžete prežiť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Ja som misionár. Vydal som sa k vám naprieč pustatinami Českej republiky, kde od svojho narodenia hlásam svoje mravné učenie. Nie je náhodné, že dávam šancu jednej z vás, milé devy slovenské. Ste temperamentné, hravé a rúče ako nikde inde. Iba so mnou môžete okúsiť skutočnú lásku. Ja mám peniaze a môžem sa o ne s vami podeliť, dávnejšie sa tomu hovorilo spoločná domácnosť. Tá z vás, ktorá si ma získa sa musí do mňa zamilovať. Musí pritom čo najlepšie zvládnuť moje misie, keďže som misionár ťažkého kalibru. Úlohy to budú ťažké, ale nezabúdajte, že získa si ma tá, ktorá na sebe neponechá veľa ošatenia. Viete, hovorieva sa, že menej je niekedy viac /aj Armstrong došiel na mesiac/. Pretože v dnešnej dobe už niet priestoru na rozprávky. Doba je rýchla, napreduje, vyvíja sa rapídnym tempom. Preto tu niet času na romantiku, spevy pod balkónom, behanie po lúkách. To je už passé. Nečakajte odo mňa žiadne lichôtky ani nežnôstky. Už sme veľkí a preto sa musíme chovať ako „biznismeni“. A aj napriek tomu, že sa nepoznáme, viem že vás prídu tisícky aby ma naozaj milovali. Nie len tak pre nič za nič, ale najväčšmi ako je to možné. Milé neresty, milujte ma kvôli peniazom! Iba s nimi, a teda so mnou môžete zdieľať skutočnú lásku

Jozef  *gigi* Matz

Jozef *gigi* Matz

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skoro človek milión Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu